תשובה מאהבה

בת מלך יקרה כאשר יש לך אמונה אמיתית ואת בוטחת בה' ומישתמשת בכל שכל בזמנו הנכון, בוודאי גם מודה על הכישלונות שיש לך בדרך, אזי נקראת שעושה תשובה מאהבה...

תוכן מאת הגולש\ת - שיר
בת מלך יקרה כאשר יש לך אמונה אמיתית ואת בוטחת בה' ומישתמשת בכל שכל בזמנו הנכון, בוודאי גם מודה על הכישלונות שיש לך בדרך, אזי נקראת שעושה תשובה מאהבה. כי אין שום חלישות הדעת ועצבות מהכישלון, אין ʺאניʺ כול מצווה שנזדמנה לך, הכל מה' יתברך ולטובה על מנת לעורר אותנו לעבוד ולהיתאמץ בעבודת ה' שלנו.
אומרים חז''ל העושה תשובה מאהבה, אזי הקליפות שהוא צבר (העוונות) נהפכים לו לזכויות שאפילו עם עבר עברה בזדון, ולא נופל מכך לעצבות ולייאוש אלא מתעורר לתשובה, מתעורר בחרטה להשתנות לטובה, אותו זדון נהפך לו לזכות, 7 פעמים ייפול צדיק וקם גם צדיקים נפלו ולא יתייאשו עד שהגיעו למה שהגיעו, אחות יקרה גם עם נפלת קמת ושוב פעם נפלת זה לא סוף העולם בקרוב תגיע הישועה העליה ותראי תיאור שבקצה המנהרה ה' יודע שלא קל לך שקשה לך, הוא רק מחכה שתדברי איתו תגידו לו מה באמת את מרגישה הוא רוצה שזה יבוא מימך הוא מחכה לך שתבואי ותשמעי את קולך... נכון בהתחלה יש קושי אבל אחר כך הוא עובר ברגע שתגלי קצת רצינות ותראי לה' יתברך שאת משתדלת למענו את השאר הוא כבר יעשה!!!! הכול בידיים שלך אנכנו בוחרות עם לתקן או לשנות אנכנו סוללות לנו את הדרך מי שמנתב אותנו בדך שבחרנו ללכת זה ה' אז אחיות יקרות בואו נעשה מאמץ קטן בשביל בורא עולם שכ''כ אוהב אותנו ומצפה שנשובה אליו!!!