מצווה גדולה תמיד להיות בשמחה

למה התינוק שמח?:
כי הוא מקבל את כול מה שנחוץ לו,כול מה שנדרש לו, הוא שמח בגלל שהוא סומך על מי שמטפל בו,כך גם את בת מלך יקרה גם עם את בעליה בין עם את בירידה ,את צריכה לשמוח במה שהבורא נתן לך ,ולסמוך על בורא עולם שמטפל בך ומשגיח עלייך בצורה הטובה ביותר.

תוכן מאת הגולש\ת - שיר
למה התינוק שמח?:
כי הוא מקבל את כול מה שנחוץ לו, כול מה שנדרש לו, הוא שמח בגלל שהוא סומך על מי שמטפל בו, כך גם את בת מלך יקרה גם עם את בעליה בין עם את בירידה, את צריכה לשמוח במה שהבורא נתן לך, ולסמוך על בורא עולם שמטפל בך ומשגיח עלייך בצורה הטובה ביותר יש משפט שאומר ʺאיזה הוא העשיר השמח בחלקוʺ
איזה הוא אדם השמח בחלק שהקב"ה נתן לו, כך בורא עולם נתן לכול אחת ואחת מאיתנו כלים, שאין לאף אדם מה שיש לך אף אחד לא יכול לקחת לך, תנצלי את מה שהבורא נתן לך: כי מה שיש לך בורא עולם רצה שיהיה לך. גם עם לא קיבלת את מה שרצית וחברה שלך כן כך בורא עולם רצה שהיא תקבל ולך כרגע זה לא מתאים לתיקון שלך, בורא עולם יודע מה טוב בשבילך! כמו שאת מודה לו על הטובה כך את צריכה להודות לו גם על הרעה... אולי לא הכול טוב אבל לטובה אחותי זה שאת חיה ונושמת זה נס בורא עולם עשה אייתך נס הבוקר חסד שקמת בבוקר, הוא נתן לך משפחה וחברים!!! נתן לך כ''כ הרבה דברים אז איפה הכרת הטוב, כמו שכול אחת מאיתנו רוצה דברים גם בורא עולם רוצה לתת לנו, כדי שהוא ייתן לנו מה שאנחנו רוצות עלינו לעשות השתדלות למען בורא עולם שכ''כ אוהב אותנו ומצפה שנשובה אליו בחזרה. אחותי ברגע שתיפתחי לו פתח קטן נכון שאת לוקחת מחט ודוקרת נהיה חור קטן כך בורא עולם מבקש מאיתנו שניפתח לו פתח קטן כחודה של מחט והוא יפתח לנו פיתחו של אולם, כול מה שתירצי הוא ייתן לך אבל הכול בידיים שלך!!!!!!! אחותי היקרה...!!!!
צפיה מהנה