עולם זמני!

השעון מתקתק הזמן עובר (העולם הזה הוא זמני) השעות מתחלפות והחיים בשליטה של הקב''ה, כול מה שהקדוש ברוך נתן לך... כי הוא רצה שיהיה לך, כול מה שיש לך זה לא שלך, זה של בורא עולם.

תוכן מאת הגולש\ת - שיר
השעון מתקתק הזמן עובר (העולם הזה הוא זמני) השעות מתחלפות והחיים בשליטה של הקב''ה, כול מה שהקדוש ברוך נתן לך... כי הוא רצה שיהיה לך, כול מה שיש לך זה לא שלך, זה של בורא עולם,
שהיטב עמך ונתן לך את כול מה שיש לך,...
כמו למשל שאת הולכת לבית מלון, את לא תשפצי אותו, תיקני רהיטים חדשים, תחדשי אותו בכמה שבועות, כי זה לא החדר שלך, כך הבית הפרטי של כול אחד מאיתנו הוא לא שלנו, הוא זמני, הכול מתחלף, אושר זמני, כך אנחנו צריכים לבנות את הבית הרוחני שלנו שנמצא בתוכנו, עבודה על (המידות), עבודת רוחנית, לעבוד בעצם את הקדוש ברוך הוא.
בסוכות אנחנו צריכים להתחזק ולהרבות בשמחה... כביכול להראות לה' שאנחנו שמחים ומעריכים אותו, ומטיבים לו על כול מה שהוא עושה לנו... כך בורא עולם בא ונמצא איתנו הכי קרוב בחודש הזה כמו שבסוכה יש שלושה דפנות ועוד דפנה שהיא חצי כביכול... ה' בא ומחבק אותנו והוא רוצה להראות לנו אינה אני כאן, אני נמצא פה עכשיו הכי קרוב איליכם, אז אחים יקרים להרבות בכמה שיותר בשמחה ולא ליפול לעצבות דווקא בימים האלה.
זכרו זה מה שיקבע לנו מה יהיה לנו כול השנה.
ה' אוהב אותכם, ה' חפץ בכם שתחזרו, כי אבא אוהב אותכם ולא משנה מה יהיה אבא תמיד יישאר אבא!!!