פנימיות

אחותי היקרה בורא עולם שם אותך באריזה חיצונית כמו מתנה כשהיא נראת יפה לעין אבל כשפותחים את המתנה מגלים את הפנימיות שבך, וה' אומר לך נתתי לך יופי חיצוני שלא תבליטי אותו והוא יראה לכול הסבבים אותך.

 
תוכן מאת הגולש\ת - שיר
בס''ד
פנימיות!
אחותי היקרה בורא עולם שם אותך באריזה חיצונית כמו מתנה כשהיא נראת יפה לעין אבל כשפותחים את המתנה מגלים את הפנימיות שבך, וה' אומר לך נתתי לך יופי חיצוני שלא תבליטי אותו והוא יראה לכול הסבבים אותך נתתי לך יופי מיוחד משהו שאין לאף אחת, השאלה עם את בוחרת להשתמש בו למטרה של קדושה וטהרה או שאת מעדיפה למטרה חיצונית שלא שווה רקם... אחותי לא סתם ה' אומר שהחיצוניות זה הבל זה לא מה שבאמת מעניין גבר ירא שמיים.

גבר רוצה אישה שמורה אישה ששמרה על עצמה, הכול תלוי בידיים שלך אחותי כבוד קל לאבד אבל קשה לבנות אותו אחר כך, שמרי על כבודך ובכך תכבד את מעמדך את המעמד שלך בתור בת מלך, אחותי גם ההשתדלות המינימלית הקטנה שאת עושה למען ה' יתברך זה משמח אותו הוא גאה בך, בזכותך העולם עומד.
עוד מעט כיפור ואיתם הסליחות השאלה מה את מוכנה לקבל על עצמך לקראת השנה החדשה, את רוצה זיווג, פרנסה, ישועה, הצלחה... גם ה' רוצה מימך רק דבר אחד שתיתכסי ותרוויחי את עולמך... אחותי קחי איתך משהו ושובי אל ה' שמחכה כל רגע שתשובי אליו בחזרה!!.