בת מלך יופייך נימדד בצניעותיך

בת ישראל יקרה!
יופייך נמדד בצניעותך, אנא שמרי על כבודך, אל תלכי כאחת הגויות שבושה אינן יודעות, כי את בת של מלך מלכי המלכים בורא עולמים, אנא שמרי על צניעותך, ובכך תכבדי את מעמדך....

תוכן מאת הגולש\ת - שיר

בת ישראל יקרה!
יופייך נמדד בצניעותך, אנא שמרי על כבודך, אל תלכי כאחת הגויות שבושה אינן יודעות, כי את בת של מלך מלכי המלכים בורא עולמים, אנא שמרי על צניעותך, ובכך תכבדי את מעמדך.
ואמרו חכמינו זיכרונם לברכה: 'אין לך יפה מן הצניעות'.
האם האופנה של גויה מפריז - טובה יותר מהאופנה של שרה אמנו הצנועה והחסודה? הקב''ה אוהב אותך הוא חפץ בך הקב''ה אומר פיתחו לי פתח כחודה של מחט ואני אפתח לכם פיתחו של אולם הקב''ה אומר פתחי לי פתח קטן את השאר אני כבר יעשה , ה' אומר מה שרק תרצי מה שתבקשי אני אתן לך את משתדלת לשמח אותי כול מה שרק תרצי אני אתן לך לא שווה?אז אחות יקרה
שמרי על צניעותך, ובכך תכבדי את עצמך.
אחותיי בלי קשר לדת... קצת כבוד את רוצה שיכבדו אותך? עם את לא מכבדת את עצמך איך את מצפה שיכבדו אותך... אחותי ככול שתשמרי על עצמך תצניעי תכסי את אברייך ולא תבליטי את עצמך הגבר יכבד אותך יותר ʺכול כבודה בת מלך פנימה לא החוצה פנימיה... היופי הכי יפה זה היופי הפנימי! ʺשקר החן והבל היופי אישת יראת ה' היא תיתהלל ʺאחותי היקרה לא סתם ה' אומר לך שכול החיצוניות זה שקר!!! זה לא מה שמעניין גבר ירא שמיים הוא מחפש איש שמורה אישה ששמרה על עצמה לא הבליטה את עצמה וכול היום יתעסקה בהבלים, חיצוניות לא קובעת את הבנאדם אלה הפנימיות של האדם, מי שהולכת בדרך ה' בעני ה' היא מקודשת היא קדושה היא מוערכת הוא גאה בבת שלו, את עושה רעש שמיים בעולמות העליונים כול צעד שאת פוסעת והולכת בצניעות בורא עולם גאה בך הוא אומר כן את זאת הבת שלי ואימותנו הקדושות מברכות אותך השכינה שורה בך ה' שמח בך גאה בך אחותי בואי גם את תהי חלק בעבודת ה' עובדת את ה' ואני מבטיחה שלך שלא תיתאכזבי את רק תרוויחי!!!!
באהבה אחותך